niedziela, 30 września 2012

2 okazje

Nie często się zdarza aby dwa wyjątkowe wydarzenia miały miejsce jednocześnie. A mianowicie ślub kościelny i chrzciny na jednej mszy, pierwszy raz uczestniczyłam w czymś takim. W związku z powyższym przygotowałam kartkę na ślub, oraz pudełko na prezent chrzcinowy. Zostałam poproszona na matkę chrzestną więc pomyślałam sobie, że przygotuję wyjątkowy tort dla tej małej istotki - i tak powstał mój pierwszy tort w stylu angielskim.
Do kartki wykorzystałam moje ulubione scrapki z Wycinanki.net oraz papier heyda.


Zawsze intryguje mnie wnętrze kartki, jest to przekaz od bliskich nam osób. Dlatego zawsze indywidualnie dobieram życzenia do sytuacji.
Do pudełka wykorzystałam papiery scrapbookingowe oraz ramki z wycinanki.net


Tort niestety nie ma pięknej sesji fotograficznej, skończyłam go po północy a w sobotę nie miałam już czasu na aranżację, przecież musiałam się zrobić na bóstwo ;-)




Chciałam aby był wyjątkowy i dlatego wybrałam skrzydła jako motyw przewodni - opiekuńczego anioła -teraz pod swoimi skrzydłami mam kolejną osóbkę oraz dziewczęce motylki , 

Wszystko zrobiłam sama oprócz figurki dzidziusia, taka zdolna to nie jestem (zapewne Ulla poradziłaby sobie z taką figurką bez problemu). Oczywiście wszystko jest jadalne, masy cukrowej.


1 komentarz: