piątek, 22 czerwca 2012

Muffiny jagodowe ;-)

Cierpię ostatnio na brak czasu, mam kilka pozaczynanych projektów, które czekają na dokończenie. Mój mały pamperek zajmuje całą moją uwagę, do tego stres związany z powrotem do pracy (tak na marginesie jak do niej wrócę to nie wiem kiedy znajdę wogóle czas na zrobienie czegokolwiek). Codziennie chodzimy popołudniami na rower, a o to moje 2 kółka
Każdego dnia chodzę na lokalny ryneczek u mnie na osiedlu i wczoraj wypatrzyłam  jagody, zaraz wiedziałam co z nich zrobię a mianowicie muffiny z jagodami z bloga Dorotus76. Tak o to w 30 min powstało 18 cudnie pachnących i puszystych babeczek ;-)

Porcelanowa filiżanka z serii Rococo Ćmielów, mój
prezent ślubny

1 komentarz:

  1. to zapraszam Cię jutro z tymi babeczkami do Fabryki Mody... nikt tak nie piecze jak Ty...

    OdpowiedzUsuń